Etikai elveink

Missziónk

  • Standard folyamatok és kontrollok alkalmazásával a compliance (külső törvényeknek, felügyeleti irányelveknek, tulajdonosi elvárásoknak, belső szabályzatoknak, utasításoknak való megfelelés) feladatok megoldásainak támogatása.
  • Objektivitás, megfelelő gondosság (due diligence), szakszerű ellátás a legjobb gyakorlatnak (best practice) megfelelően.
  • Törvényesség, becsületesség, szakmai szkepticizmus.
  • A megszerzett információ titkossági és bizalmassági fokával arányos kezelése.
  • A munkánk eredményéről az összes szignifikáns tény és információ átadása az érintettek részére.
  • Az információ-biztonság és kontroll tudatosítása és fontosságának tanítása.
  • Kizárólag a szakmai kompetenciánkkal megegyező tevékenységek végzése.

Arra törekszünk, hogy megbízónk vállalkozásait - adott szolgáltatásunkhoz szükséges minden paraméterét, a paraméterek  kapcsolatait és történetét - kristály tisztán megértsük. Ez a törekvés az etikai elveinkkel párosulva olyan többlet tudást ad, amivel megbízóink részére kimagasló támogatást tudunk nyújtani.

Társaságunk általános céljai

Olyan vállalatok részére nyújtunk szolgáltatást, ahol nincs külön szervezet a számviteli, adószakértői, informatikai vagy belső ellenőrzési feladatok ellátására, és a kapcsolatos folyamatok, szabályzatok kialakítására.

  1. Döntéshozás támogatása
    Egy vállalat legfőbb értéke az adat és az adatokat kezelő folyamatok. Célunk a döntéshozók (tulajdonosok és felső vezetők) kezébe olyan eszközöket adni, amit a tulajdonukat képező adatokkal (tárolás, kezelés) kapcsolatos magas szintű kérdésekben könnyen alkalmazni tudnak, és ami tulajdonosi kompetenciájukat erősíti. Ezáltal növelik a vállalat értékét.
  2. Adatbiztonság támogatása
    Célunk az adatok tárolása és az adatkezelő folyamatok megvalósításának támogatása, a vállalat tevékenységi körének, stratégiájának, működésének és felügyeleti szerveinek megfelelő standard irányelvek, magas szintű eljárások és objektív kontrollok kidolgozásával.
  3. Informatika és üzlet közös nyelvének kialakítása
  4. Hosszantartó ügyfél-elégedettség
    Célunk átadás után a lezárt projektek eredményét az ügyfelek visszajelzése alapján a lehető legtovább követni, a projekteredmény hatását saját fejlődésünkre felhasználni és azt visszacsatolni az új projektekre.
  5. Belső értékünk növelése
    Célunk folyamatos tanulással, továbbképzéssel fejleszteni meglévő kompetenciáinkat, és elsősorban az informatikai audit és a projektmenedzsment területére koncentrálni, ahol a legmagasabb minősítésekkel rendelkezünk.
     

Szolgáltatásaink

Ügyviteli szolgáltatás

  • Számviteli támogatás, ügyintézés
  • Adótanácsadás, adóoptimalizálás
  • Szabályzatkészítés
  • Felügyeleti, hatósági előkészítés
  • Társaságképviselet
     

Projektfelügyelet, projektvezetés-támogatás

Informatikai tanácsadás

Társasági tagságaink

Egyéni tagságaink

Alapítók